Glaszet Academie garandeert de kwaliteit van iedere glaszetter
Ook al is het product van hoge kwaliteit, het moet wel goed in elkaar worden gezet. Service Glasherstel heeft daarom een Glaszet Academie opgezet waar iedere glaszetter aan deelneemt. Ze zijn allemaal in het bezit van een basisopleiding glaszetten en worden ieder jaar getraind in de nieuwste technieken op het gebied van glasherstel en -montage. Bovendien volgen alle glaszetters die in dienst treden bij Service Glasherstel een intensieve training om glasherstel en montages zo nauwkeurig en vakkundig mogelijk uit te voeren. Zo kiest u naast een product van kwaliteit ook voor een dienst van kwaliteit.
Quality managers zorgen voor kwaliteitsbewaking
Iedere glasbedrijf van Service Glasherstel wordt beheerd door een quality manager. Hij is verantwoordelijk voor alle glaszetters en hun verrichte werkzaamheden. Een quality manager let dan ook heel erg op de uitgevoerde reparaties en montages en voert regelmatig controles uit om zo de kwaliteit van Service Glasherstel te bewaken.